Haber

Horoz Lojistik Pembe Giyindi!

Horoz Lojistik Pembe Giyindi!

 

Horoz Lojistik’ten Meme Kanseri Farkındalığına Destek: Pembe Ekim Etkinliği

 

Horoz Lojistik, meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla geleneksel olarak düzenlediği “Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı” etkinliği kapsamında pembe giyerek meme kanseri çalışmalarına destek vermeye devam ediyor. Bu yılın teması “Korkma, bilinçli ol, kontrol et, fark et!”olarak belirlendi.

 

Horoz Lojistik Kurumsal İrtibat ve Pazarlama Müdürü Hece Özyaman, bu yılki etkinliği şu sözlerle anlattı: “Meme kanseri, kadın kanserlerinin en sık görülen ve korkulan türü haline geldi ve ne yazık ki günümüzde her 8 kadından biri meme kanserine maruz kalıyor. Ayrıca her 100 kadına karşılık 1 erkeğe meme kanseri teşhisi konuluyor. Tüm makale ve çalışmalardan elde edilen bilgiler, meme kanseri görülme sıklığının her geçen yıl arttığını göstermektedir. Horoz Lojistik olarak meme kanseri konusunda farkındalık yaratmayı ve bu güçlü hastalığın erken teşhisi konusunda mesajlar vermeye devam etmeyi hedefliyoruz. Bu sorunu aşabilmek için korkmadan, bilinçlenerek, düzenli kontroller yaparak önce kendimizin, sonra bedenimizin farkına varmalıyız.

 

Kadın çalışan sayısı her geçen gün artan Horoz Lojistik, meme kanseri farkındalığını büyük değer taşıyan bir toplumsal duyarlılık olarak desteklemektedir. Bu içerikte, Meme Kanseri Farkındalık Ayı Kamuoyunun bilinçlendirilmesi ve bu önemli konuya dikkat çekilmesi açısından büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz. Bu vesileyle Türkiye Göğüs Vakfı’nın Şişecam ortaklığında ürettiği Hassasiyet Mataralarını çalışanlarımıza farkındalık hediyesi olarak hazırladık. Bu kantin, onları su içmeye teşvik ederken aynı zamanda bireysel kontrollerini hatırlatmayı amaçlıyor. Üst yönetimimiz de konuyu ne kadar sahiplendiğimizi göstermek adına pembe tişörtlerle hassasiyetlerini gösterdi. Horoz Lojistik olarak gelecekte de sosyal kampanyalara destek vermeye ve toplumun daha iyi bir geleceğe ulaşmasına katkıda bulunmaya devam edeceğiz.

 

Ayrıca “Bugün su içtin mi?” Kampanya kapsamında Paşabahçe’nin 500 ml’lik yeni Vita şişesinin satışından sağladığı katkı, Türkiye Göğüs Vakfı’nın (MEVA) meme sağlığı konusunda farkındalık yaratma çalışmalarına destek oluyor.”

 

Meme kanseri konusunda farkındalık yaratma ve konuya daha fazla dikkat çekme misyonunu sürdüren Horoz Lojistik’in bu yılki etkinliği; Kadın-erkek tüm çalışanlar ve üst düzey yöneticilerin yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi.

 

 

– #Pembe İleBildirim

– #PembeEkim

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu